יום ראשון, 21 באוגוסט 2011

CHIC - 300 Fashion Yachts

אני מאוהבת קשות!!
בלק מקולקציית הקיץ של שיק, לק תכלת בהיר מקסים בעיניי ומאז שמרחתי אותו אני לא מפסיקה להסתכל על הציפורניים!
פשוט גוון יפיפה! האמת שבתקופה האחרונה אני ממש מרוצה מהלקים של שיק, הגוונים נהיו מדליקים ולא סתם שיגרתיים וגם העובדה שהם התחילו לקרוא בשמות ללקים משדרגת..

CHIC - 300 Fashion Yachts
התמונה שהכי משקפת את הגוון במציאות.
מושלם לקיץ!

(בתמונות משום מה יש טיפה ירקרק בשני ציפורניים-אל תיתייחסו זה לא קשור ללק)
פורמולה מצויינת! המריחה מושלמת, בשכבה הראשונה אטום אבל בשכבה השנייה האטימות מלאה לגמרי, העמידות שלו היא לאורך זמן כמו בכל הלקים של שיק. הגוון עושה טוב לעיניים והוא מושלם לקיץ.. אין ספק שאני אלבש אותו עוד הרבה בזמן הקרוב. 




מה דעתכן עליו? אוהבות את הגוון?




11 תגובות:

  1. ניסיתי לאהוב אותו אבל לצערי לא הצלחתי. אחרי מריחה אחת הוא עומד לו מיותם בלקים למכירה.

    השבמחק
  2. אהבתי עלייך אבל אני לא מצליחה להתחבר וללכת לקנות אותו

    השבמחק
  3. מורן- הגוון לא נראה לך מתאים?

    מרינה- תודה! אולי פשוט קשה לך להתחבר ללקים בגוונים האלו .

    השבמחק
  4. על אחרים הוא ניראה לי יפה אבל לא עלי לצערי.

    השבמחק
  5. מורן- הבנתי, גם לי יש לקים שלא יפים או לא מחמיאים לי.

    השבמחק
  6. אני בניגוד לכולן אוהבת אותו גם בבקבוק וגם על הציפורניים..
    תתחדשי :)

    השבמחק
  7. מורן- מסכימה איתך לגמרי!

    אפי- תודה! גם אני איתך, הוא מהמם!

    השבמחק
  8. אהבתי מאוד, לק מגניב ומיוחד :)

    השבמחק
  9. lian- מסכימה איתך! בהחלט לק מגניב.

    השבמחק
  10. Attractive part of content. I simplу ѕtumbled uροn уouг web
    site аnԁ іn accesѕion caріtal to
    say that ӏ aсquіre in fact enjoуеd account уour blog ρоsts.
    Any waу I will be subscribing for уour augment and even I succesѕ you acceѕѕ pеrsiѕtently faѕt.


    Also visit my homepage ... Www.Sfgate.Com/Business/Prweb/Article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-Or-4075176.Php

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...