יום שישי, 9 בספטמבר 2011

איזה לקים נלבש לסתיו-חורף 2012?

הנה חודש ספטמבר הגיע וזהו הסימן שהגיע הסתיו רשמית!
אז הגיע הזמן לעבור מהגוונים הצבעוניים לצבעים חורפיים.. ירוק בקבוק,כחולים וסגולים מטאליים,אפורים וכחולים.
חשבתי שיהיה נורא נחמד לעשות רשימת לקים עממים שאפשר למצוא בארץ בפארמים בזול ועדיין להראות מעודכנות בגוונים החמים של החורף העכשווי.

אז הגוונים שיככבו בסתיו-חורף 2012 בגזרת הלקים הם: כחול ג'ינס,ירוק בקבוק עמוק,סגול עמוק,אפורים,צבעי בטון,זהבים למינהם וגם... נצנצים!

נתחיל עם אורלי:
אורלי. עם נצנצים
אורלי - גליטרים:
נתחיל משמאל לימין:
VANGUARD VIOLET-סגול מנצנץ עם נטייה קטנה לורוד.
PIXIE DUST-אפור בהיר עם נצנצים עדינים, משגע לדעתי!
GLITZ AND GLAMOUR- זהב בוהק עם נצנצים. אי אפשר לפספס אותו.
SOLID GOLD- זהב עם נצנצים  בגימור מאט.

אורלי.רגילים
אורלי-קרמיים:
משמאל לימין:
 MIRROR MIRROR - אפור קרמי מהמם.
CALYPSO BREEZE-כחול ג'ינס מהמם!
STARS OF BOMBAY-כחול מטאלי ממש ממש כהה.


ג'ייד
ג'ייד:
משמאל לימין:
399 EMERALD- ירוק בקבוק עמוק. יפיפה
393 BLUE AWARD- כחול ג'ינס שימרי.
385 TANDER GRAY- אפור בהיר קרמי.



שיק.מטאליים


שיק- מטאליים:
משמאל לימין:
210-גוון ברונזה מטאלי.
435 GORGEOUS AMETHYST- סגול כהה מטאלי.
275- כחול רויאל מטאלי.
436 BLACK DIAMOND- אפור עכבר עם נצנצים.

שיק. קרמיים
 שיק-קרמיים:
משמאל לימין:
נפלה לי המדבקה אז אני לא יודעת את המספר.
91- חום בהיר ניודי מקסים ועדין.



מקווה שעזרתי לכן,
שיהיה לכן סופשבוע מקסים!

4 תגובות:

  1. אני חושבת שהשיק בלי המדבקה הוא 278 :)

    ואני מאוהבת ב435 של שיק! אהוב עליי בכל עונות השנה :)

    השבמחק
  2. אורלי לקים איכותיים, וכל חודש אני מוסיפה לי אחד לאוסף כי לייף סטיל מביא איתו קופון....
    את הגליץ גלאמר יש לי ועכשיו שראיתי את הזהב במאט שוקלת לרכוש גם אותו, לא יודעת אם על כל הציפורן או ל"קישוטים", או סתם שיהיה.

    מג'ייד יש בבית את האמרלד - כמובן לא שלי אלא של יורשת העצר. ירוק זה לא אני (גם לא כחול או שחור)

    נבחרת צבעים נאה לחורף יש לך, תני לנם לנוח טיפה, לא רוצה חורף!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. בהחלט צבעים חורפיים ומקסימים.
    יש לי את שלושת הג'יידים ואני מאוד אוהבת אותם.

    השבמחק
  4. Osnatz - אני באמת צריכה לבדוק איזה מספר השיק הזה,
    יכול להיות שאת צודקת לגבי המספר.
    וה435 מעלף לדעתי!

    אפרת- אני מסכימה איתך שאורלי הם לקים איכותיים.
    הזהב בגימור המאט מאוד מיוחד וקיבלתי עליו המון מחמאות. מה שאני יכולה להגיד לך עליו זה שהוא סיוט להסרה.
    את האמרלד של ג'ייד אני בטוחה שיורשת העצר אוהבת חחחח.

    וכן, יש לי נבחרת לא קטנה של צבעים לחורף, האמת היא שאני ממש במצב חורפי.

    Peacha- תודה רבה! אני שמחה לדעת שיש לך את שלושתם. הצבעים מקסימים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...