יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

שפתון LOREAL- Colour Riche

אתמול התחדשתי בכמה מוצרי איפור, שפתון של לוריאל מהסדרה Colour Riche ובשלושה צלליות של בועז שטיין (על הצלליות יהיה פוסט בנפרד).
התמונות והרשמים לפניכן:

LOREAL-COLOR RICHE

הגוון עצמו הוא ניוד עם שימר מוזהב עדין.. (אני יודעת שזה נשמע מוזר שפתון עם שימר מוזהב אבל הוא בקושי נראה על השפתיים) גוון מקסים! הוא נמרח בקלות והוא מלא בלחות.
הפיגמנט הוא עדין, כי בכל זאת הוא גוון ניודי.
התמונה השנייה נורא משקפת את השימר המוזהב, אבל גם מגזימה (אולי בגלל הפלאש).
המס' והשם:  379 sensual rose
מחיר: 50 ש"ח. קניתי אותו בסופר פארם.
אני אהבתי!

379-SENSUAL ROSE
האריזה יוקרתית ומרשימה,הפתיחה נוחה ונורא אהבתי את החריטה של השם של החברה על השפתון עצמו. רעיון נחמד!




אז מה דעתכן? ניסיתן כבר את השפתונים האלו?




10 תגובות:

  1. ליאן, הוא לא נראה לי ניוד אלא יותר טבעי שקוף אבל הוא מאוד יפה. תתחדשי!!

    השבמחק
  2. אהבתי את השימר המוזהב, מקסים! כבר ניסיתי לא מעט שפתונים בסגנון-של איב סאן לורן, הלנה רובינשטיין, ג'יבנשי ועוד...את לוריאל עדיין לא, אולי הגיע הזמן לנסות :-)

    השבמחק
  3. אפרת- תודה! יכול להיות שאת צודקת,הפיגמנט שלו לא חזק ואפילו דיי שקפקף.
    אני כבר מתכננת על השפתון ניוד שאת קנית-מהמם!

    Lidia- אני שמחה שאהבת! זוהי הפעם הראשונה שקניתי שפתון של לוריאל והתרשמתי מאוד לטובה. ממליצה לך לנסות אותם.

    השבמחק
  4. יש לי שפתון אחר מהסדרה, והיא מצוינת. אני פחות אוהבת את האריזה שלה, למען האמת.
    לפני שנתיים בערך קניתי במקרה איזה גלוס גם גוון מאוד קרוב לצבע של השפתיים שלי, והיה לו שימר מוזהב והוא נראה מדהים. אבל הגלוס היה מזעזע וכל הזמן נפתח לי בתיק אז העפתי אותו.
    מאז אני מחפשת תחליף ;) יכול להיות שעזרת לי לסיים את החיפוש ;)

    השבמחק
  5. שפתון נחמד אבל חותר אהבתי את הציפורניים זה ציור או חותמת?

    השבמחק
  6. אני מאוד אהבתי את השפתונים האלו במיוחד את אלו עם הצבעים הצבעוניים והבוהקים שהמלצתי עליהם בבלוג.
    אני חושבת שהשפתונים בסדרה הזו מאוד תמורה למחיר!

    השבמחק
  7. נראה צבע מאוד עדין ויפה
    תתחדשי
    ומאוד אהבתי את הציפורניים!

    השבמחק
  8. אלטר אגו- השפתונים באמת שווים את המחיר והם מצויינים! השפתון הזה הוא בגוון שקפקף ונראה לי שבאמת מצאתי לך תחליף לגלוס עם השימר המוזהב.

    OKsana- תודה! הדוגמא בציפורניים זה חותמת.

    דנרה- מסכימה איתך מאוד שהשפתונים הם תמורה למחיר!
    והצבעים הנועזים בסדרה הזאת שהראית אצלך בבלוג מהממים.

    Peacha- בהחלט צבע עדין ורגוע, תודה רבה!

    השבמחק
  9. ואוו שפתון מקסים, את האמת שלא ניסיתי שפתונים שלהם היום הלכתי לקנות סומק של מייבילין ורציתי לקנות אחד אבל לא היה לי זמן כל כך חח, יבדק בקרוב :))

    השבמחק
  10. lian- תודה רבה! ממליצה לך לנסות אותם, הם מעולים!
    ותתחדשי על הסומק החדש.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...