יום שבת, 17 בספטמבר 2011

MAC - Green is Green

כבר המון זמן שאני מחפשת מסקרה ירוקה טובה ואיכותית, עברתי אין סוף התלבטויות בין המסקרה הירוקה של לוריאל לזו של מאק שהמליצו לי עלייה רבות.. והחלטתי בסופו של דבר לרכוש את המסקרה של מאק.

מסקרה - MAC green is green 
MAC- green is green
the brush
close up

המסקרה הזו היא מקולקציית הFLIGHTY של מאק ויש אותה בעוד כמה צבעים: אפור,כחול רויאל,סגול חציל וירוק.
המסקרה מצויינת, בדיוק הגוון שחיפשתי המון זמן,
היא מאריכה ומעבה היא פשוט המסקרה האידיאלית.
האריזה לא ממש מרשימה. פלסטיקית עם גימור מאט. אבל מי מסתכל על האריזה שיש משהו כל כך טוב בתוכה!
מחיר: 95 ש"ח בחנויות מאק.



ניסיתן כבר את מסקרות של מאק?
אשמח לקרוא את תגובותיכן!




6 תגובות:

  1. אני אוהבת ירוקים,
    מחכה כבר לראות את זה עלייך.

    האם אני רואה חותמת על ציפורנייך?

    השבמחק
  2. וואו, צבע מדהים...כבר הרבה זמן אני מחפשת מסקרה ירוקה טובה. הולכת לבדוק אותה במאק :-)

    השבמחק
  3. Peacha- יש ירוקים שאני לא ממש מתחברת אליהם אבל זה אחד הירוקים האהובים עליי.
    וכן על הציפורניים שלי יש חותמת.

    Lidia- מסכימה איתך,צבע מהמם. אם את מחפשת מסקרה ירוקה טובה, זאת היא והיא מומלצת!

    השבמחק
  4. ואוו מסקרה מהממת!!
    משום מה אבל מוזר לי לראות את עצמי עם מסקרה שהיא לא שחורה/ חומה חח

    השבמחק
  5. Lian- תודה! גם לי זה היה מוזר בהתחלה אבל היא מדהימה ברגע שמורחים אותה.

    השבמחק
  6. ӏ am not certain the placе you aгe gеtting уouг info, but gгeat
    topic. I muѕt spend some tіmе
    leаrning much morе or figuring out mοre.
    Thank you for magnifіcent info I uѕed to be іn ѕeаrch οf this info for
    mу mіsѕion.

    my blog :: emaris.co.uk

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...