יום שישי, 3 בפברואר 2012

יומולדת שנה לבלוג! (קצת באיחור)

וואו כמה התגעגעתי לכתוב פוסט בבלוג !
נטשתי והזנחתי  את הבלוג שלי לכמה חודשים בגלל חוסר זמן ולחץ נוראי -לא היה לי זמן לנשום. לפני כמה ימים היה לי נורא משעמם וחיפשתי מה לעשות ונזכרתי בבלוג. נורא חשקתי בלכתוב כבר פוסט ובכלל יש לבלוג יומולדת שנה!!! (לא להאמין איך הזמן טס). היומולדת אומנם הייתה לפני חודשיים ב8 בנובמבר. אבל עדיין יומולדת!

Happy bithday to me BLOG 

אני מקווה שמעכשיו ברגעי הפנאי שלי אני יכתוב כמה שיותר פוסטים חדשים. כי בכללי? אני מרגישה נורא לא טוב עם עצמי שכל כך הרבה זמן לא פרסמתי ועידכנתי את הבלוג. (טוב נו... זה ממש הפך לעניין רגשי).
 הבלוג עצמו והפוסטים שפירסמתי נתנו לי לפרוק את העצבים והמתח שהיה לי באותם הימים! והכל בזכותכן! 

תודה לעוקבות שנרשמתן, שקראתן והגבתן!
היה לי נורא כיף לקרוא את התגובות שלכן!
תודה רבה! 





10 תגובות:

  1. מזל טוב לשנה, יפה לך שזה נותן לך תנופה לכתיבה ועשיה מחודשת, בהצלחה!

    השבמחק
  2. מזל- טוב מקסימה ♥

    שיהיה אין סוף של הצלחות ואושר ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. מעייני! המון תודה, התגעגעתי המון!

      מחק
  3. Linκ exchange is nothing else except іt is only plaсing the other peгson's webpage link on your page at appropriate place and other person will also do same in favor of you.

    Check out my weblog - http://clubdiva.ro/ElvinPare

    השבמחק
  4. Hi thеre, уes this pieсе of wrіtіng iѕ
    actually pleasant anԁ Ӏ have leаrned lot of things from іt about blogging.
    thanks.

    mу page ... https://dev1.lorea.org/profile/HaixepGwi

    השבמחק
  5. Hοωevег, it can be a іmprоved ωaу to аttempt to quit than by еmploying other lozеnges οr patches.


    Also visit my weblog - http://www.prnewswire.com/news-releases/v2-cigs-coupon-codes-released-at-theecigexpertscom-183592391.html

    השבמחק
  6. What's up i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this post i thought i could also create comment due to this good piece of writing.

    Review my web blog - http://stampinovation.blogspot.co.uk/2010/10/reindeer-candy-cane-holder.html?m=1

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...